Tõenäoliselt on 2023. aastal korteriühistutel taas võimalik taotleda linnalt toetust õuealade heakorrastamiseks. Toetuse taotluse esitamise tähtaeg 1.märts 2023. Selleks, et projekt, ehitusluba, rajamistööde pakkumised ja nõuetekohane taotlus oleksid olemas õigeaegselt, soovitame tegevusi ette planeerida. Tellige parkla-heakorraprojekt juba täna! Rohkem infot: https://www.tallinn.ee/Teenus-Hoovid-korda-toetus.
VAATA KA “ABIKS TAOTLEJALE”
Mille alusel toetust antakse
“Hoovid korda” toetuse määramise aluseks on:
- Projekti Hoovid korda raames hoove korrastavate korteriühistute toetamise kord (edaspidi) kord.
Toetuse suurus ja toetavad tegevused
Toetust antakse Tallinna linnas tegutsevale korteriühistule (taotleja) kuni 70% projekti maksumusest.
Maksimaalne toetus ühe taotleja kohta on 15980 eurot aastas ning 39950 eurot kolmel järjestikusel aastal kokku, kusjuures toetust eraldatakse Tallinna linna eelarves selleks ettenähtud vahendite piires.
Arvestada tuleb, et toetus makstakse Tallinna Kommunaalameti poolt välja pärast objekti valmimist ja selle üleandmise-vastuvõtmise akti allkirjastamist!
Kulutuste tegemisega ei tohi alustada ja kulutuse tegemist tõendavad dokumendid ei või olla väljastatud varem kui toetuse taotluse esitamisele vahetult järgneval päeval. Taotluse esitamisega ei ole veel garanteeritud toetuse saamine, seega on kuni kinnituskirja saamiseni kulutuste tegemine omavastutusel.
Toetatakse tegevusi, mis on suunatud nende objektide heakorrastamiseks, mille asukoht on korterelamu(id)t ümbritseval või korterelamute vahele jääval maa-alal. Toetatavad tegevused (nii linna maal kui korteriühistu maal) on loetletud korteriühistute toetamise korra lisas 1.
Toetust taotletakse tööde tegemiseks enne nende elluviimist
Taotlejal peab olema pädeva asutuse kooskõlastus, kui seda on vaja linna õigusaktide alusel või ehitusteatis või –luba, kui asjaomaste tööde tegemiseks on ehitusteatis või –luba nõutav ehitusseadustiku alusel.
Taotluses tuleb märkida projekti eelarve, tehtavate tööde kirjeldus, ehitusteatise või –loa number, kui kavandatava töö tegemiseks on see nõutav ja raieloa või hoolduslõikusloa number, kui luba on nõutav.
Taotleja peab vastama järgmistele tingimustele: taotlejal puudub riiklike ja kohalike maksude võlg ning tal kas ei ole linna ees muid võlgnevusi või on ajatatud võlgnevused tasutud maksegraafiku kohaselt; taotleja suhtes ei ole algatatud likvideerimis-, saneerimis- ega pankrotimenetlust; taotleja peab olema kantud mittetulundusühingute ja sihtasutuste registrisse enne taotluse esitamist.
Taotlusele lisatakse:
- korteriühistu üldkoosoleku või põhikirjast tuleneva volituse korral juhatuse protokoll, mis sisaldab otsust teha hoovi korrastamiseks vajalikud tööd ja kinnistust, et taotleja on võimeline taotluses märgitud tööd tegema enda rahaliste vahenditega ning on arvestanud asjaolu, et taotluse rahuldamise korral väljamakstav toetus võib olla toetuse miinimummääras,
- vähemalt kaks hinnapakkumist koos vastavate pakkumiskutsetega ning põhjendus taotleja valitud hinnapakkumise kohta, kui ei valitud kõige odavamat hinnapakkumist,
- pädeva asutuse kooskõlastused kui need on nõutavad,
- kavandatava töö nõuetekohaselt kooskõlastatud projekt või projektijoonis.
Register avaneb alates 01.02.2019.
Taotluse täitmiseks ja esitamiseks sisene Tallinna tegevus- ja projektitoetusete registrisse (TTR) toetuse registrisse
Tegevuste loetelu, millele võib projekti „Hoovid korda” raames toetust taotleda | ||
TEGEVUS | TEGEVUSE KIRJELDUS | |
1. Teeremont | Hoovi teekattes olevate aukude remont immutusmeetodil, väga halvas seisukorras teede katmine freesipuruga | |
2. Kõnnitee rajamine või remont | Kõnniteede ehitamine korteriühistu maja esiste väljakujunenud jalgradade asemele, olemasoleva kõnnitee asfaltkatte parandamine või uuendamine | |
3. Sademeveeprobleemi lahendamine | Kraavide puhastamine, sademevee immutamine pinnasesse, sademevee juhtimine koos- või lahkvoolsesse kanalisatsiooni kooskõlastatud projekti kohaselt | |
4. Haljasala, puhkeala vms kasutamiseks avatud rajatise rajamine või parendamine | Olemasoleva haljasala murukatte korrastamine. Hõlmab madalamate alade täitmist mullaga, muru külvamist, probleemkohtade katmist murumätastega | |
5. Kõrghaljastuse rajamine või parendamine | Kõrghaljastuse planeerimine lagedale platsile, väljalangenud puuistikute asendamine, olemasolevate puude korrastamine, probleemsete puude mahavõtmine | |
6. Mängu- või spordiväljaku vms kasutamiseks avatud vaba aja veetmise rajatise rajamine või parendamine | Mänguväljakul olemasolevate ronimispuude korrastamine, värvimine, uute ronimispuude paigaldamine, uue mänguväljaku rajamine, korvpalliplatsi rajamine ja korrastamine | |
7. Parkimisplatsi rajamine või parendamine | Olemasoleva parkimisplatsi asfaltkatte parandamine, asfaltkatte uuendamine, parkimisplatsi rajamine, olemasoleva parkimisplatsi laiendamine, parkimiskohtade tähistamine, parkimiskorda reguleerivate liiklusmärkide paigaldamine | |
8. Prügimaja või prügikonteinerite platsi rajamine või parendamine | Prügimaja rajamine, prügikonteinerite platsi rajamine või korrastamine | |
9. Tänavavalgustuse paigaldamine või parendamine | Tänavavalgustuse paigaldamine, olemasoleva tänavavalgustussüsteemi korrastamine | |
10. Aia või piirde rajamine või parendamine, sh tõkkepuu paigaldamine | Olemasoleva aia või muu piirde korrastamine, uue rajamine, piirdeheki korrastamine või rajamine | |
11. Hoovi inventari paigaldamine või korrastamine | Istepinkide paigaldamine, olemasolevate istepinkide korrastamine, vaibakloppimispuude ja pesukuivatusraamide korrastamine või paigaldamine | |
12. Korteriühistu veevärgi ja kanalisatsiooni ning ühisveevärgi ja ‑kanalisatsiooni vahelise liitumispunkti ümberehitamine | Järjestikku vee- ja kanalisatsiooniühendusega elamutele, mille vee- ja kanalisatsioonisüsteemil on ühisveevärgi ja ‑kanalisatsiooniga üks liitumispunkt, eraldi liitumispunktide rajamine kooskõlastatud projekti kohaselt | |
13. Abihoone rekonstrueerimine või lammutamine | Hoovis asuva amortiseerunud kuuri rekonstrueerimine või lammutamine | |
14. Rattamaja rajamine | Jalgrataste turvaliseks hoidmiseks mõeldud rattamaja rajamine | |
15.Turvakaamerate paigaldamine | Turvakaamerate paigaldamine korteriühistu hooviala turvalisuse tagamiseks | |
16.Supergraafika (seinamaalingu) loomine | Hoovide ilmestamine supergraafikaga |
Kes saavad toetust taotleda
Toetust saavad taotleda mittetulundusühingute ja sihtasutuste registris registreeritud korteriühistud.
Toetuse saamiseks peavad olema täidetud järgmised tingimused:
Taotleja peab taotluse esitamise hetkeks olema tegutsenud vähemalt kuus kuud. NB! Taotlejad peavad esitama korteriühistu eelmise aasta majandusaasta tulemiaruande.
Kavandatavad tegevused peavad olema kooskõlas linnaosa looduslike ja sotsiaalmajanduslike arenguvajaduste ja võimalustega.
Taotleja peab olema objekti kohta väljastanud vähemalt kolm identset vormikohast pakkumiskutset (vt. korteriühistute toetamise korra lisa 2) koos pakkumise tehniliste tingimuste loeteluga ja olema saanud vähemalt kolmelt erinevalt pakkujalt hinnapakkumised koos pakkumise tehniliste tingimuste loeteluga, mis osutavad tehnilisele spetsifikatsioonile.
Kui väljavalitud hinnapakkumine ei ole odavaim, siis peab hinnavõrdlustabelis (vt. korteriühistute toetamise korra lisa 4) valikut põhjalikult selgitama. Kui hinnapakkumine on põhjendamatult kallis, võib see olla alus taotluse rahuldamata jätmiseks.
Taotleja juhtorgani liikmed ei tohi olla parima hinnapakkumise esitanud isiku juhtorgani liikmed või aktsionärid või osanikud.
Heakorrastatava või rajatava objektiga seoses tuleb meeles pidada, et:
- Kõik projekteerimistööd ja ehitustööd peavad toimuma kooskõlas ehitusseadustikuga.
- Ehitamine peab toimuma vastavalt ehitusprojektile, kui see on nõutav.
- Ehitamiseks peab olema ehitusluba, kui see on nõutav.
- Ettevõtja, kes ehitab, projekteerib, teeb omanikujärelevalvet, teeb ehitusprojektide ekspertiise mitte korteriühistu majandamisel oleval kinnistul (linna maal) või avalikult kasutataval teel, peab omama registreeringut majandustegevuse registris (MTR) vastaval tegevusalal majandustegevusteate alusel.
Millest alustada
Kõigepealt tuleb hästi läbi kaaluda oma järgmiste aastate tegevus ja mõelda, mida on vaja hoovis heakorrastada või rajada. Toetus makstakse välja ühe kuu jooksul pärast tööde lõpetamist ja nõuetekohaste dokumentide linnaosavalitsuse poolt kinnitamist ja Tallinna Kommunaalametile esitamist. Toetust tuleb kasutada sihipäraselt, st üksnes nende tegevuste teostamiseks, milleks toetust taotleti.
Kui korteriühistul on kindel soov hoovi heakorrastada ning osa raha toetuse näol saada, siis ehitiste, pargi, haljastus- või puhkeala puhul korteriühistu peab:
- taotlema projekteerimistingimused koostöös oma linnaosavalitsusega Tallinna Kommunaalameti projektide ja planeeringute menetlemise osakonnast. Linna maale rajatava objekti puhul projekteerimistingimused, ehitusloa taotluse ja kasutusloa taotluse, kui need on nõutavad, allkirjastab Kommunaalameti ehituse ja järelevalve osakonna juhataja Andre Künnapuu (Vabaduse väljak 10 III korrus)
- tellima projekteerijalt ehitusprojekti ja kooskõlastama selle nõutavate ametkondadega, milliseid kooskõlastusi on vaja, määratakse ära projekteerimistingimustega
- esitama projekti Tallinna Linnaplaneerimise Ametile ehitusloa taotlemiseks ( kui see on nõutav)
- ehitusettevõtja peab ehitama vastavalt ehitusprojektile ja taotlema Tallinna Linnaplaneerimise Ametilt kasutusloa (kui see on nõutav)
- Ehitusluba kontrollitakse taotluse vastuvõtmisel. See tähendab, et taotluse esitamise hetkel peab ehitusluba või Tallinna Linnaplaneerimise Ameti kirjalik nõusolek (kui see on vajalik ehitusseadustiku mõistes) olema taotlusega koos esitatavate dokumentide hulgas.
- Taotlejad, kes on saanud Tallinna Kommunaalametist kinnituskirja toetuse määramise kohta, võivad töövõtjale vajadusel tööde teostamiseks maksta ettemaksu omafinantseeringu arvelt.
Milliseid dokumente on vaja esitada
Toetuse taotlemiseks vajalikud allkirjastatud dokumendid tuleb esitada kahes eksemplaris. Esitama peab järgmised dokumendid:
Nr | Dokument | Kommentaar |
1 | Taotleja poolt allkirjastatud kaaskiri | Kaaskirjas peab olema märgitud taotleja nimi, registrikood ning loetelu üleantavatest taotluse koosseisu kuuluvatest dokumentidest |
2 | Vormikohane taotlus | Vormi (korteriühistute toetamise korra lisa 3) saab linnaosavalitsusest ja internetist aadressil http://www.tallinn.ee/hoovidkorda |
3 | Isikut tõendava dokumendi koopia | Taotluse esitaja peab esitama isikut tõendava dokumendi koopia ja kui taotluse esitajal puudub seadusjärgne esindusõigus, siis peab lisaks esitama tema volitusi tõendava volikirja |
4 | Korteriühistu eelmise aasta majandusaasta tulemiaruanne | Nimekiri peab olema taotluse esitamisele eelneva aasta aruanne |
5 | Korteriühistu üldkoosoleku protokolli koopia | Protokoll peab sisaldama korteriühistu otsust hoovi korrastamiseks vajalike tööde teostamise kohta ja kinnitust omafinantseeringu olemasolu ja suuruse kohta. |
6 | Vähemalt kolme erineva pakkuja hinnapakkumise koopiad koos vastavate pakkumiskutsete ja tehnilise spetsifikatsiooniga | Peavad olema omavahel võrreldavad. Pakkumiskutse vormi (korteriühistute toetamise korra lisa 2) saab linnaosavalitsusest või internetist |
7 | Pakkumiste hinnavõrdlustabel | Hinnavõrdlustabeli vormi (korteriühistute toetamise korra lisa 4) saab linnaosavalitsusest või internetist. Juhul, kui väljavalitud hinnapakkumine ei ole odavaim, peab hinnavõrdlustabelis olema objektiivne põhjendus. |
8 | Krundiplaan | Koos märkega korteriühistu majandamisel oleva kinnistu katastritunnuse kohta |
9 | Ehitusluba või Tallinna Linnaplaneerimise Ameti kirjalik nõusolek | Kui see on vajalik ehitusseadustiku mõistes |
10 | Asukohajärgse linnaosa valitsuse kirjalik kooskõlastus | Dokument on vajalik juhul, kui ehitusluba või Tallinna Linnaplaneerimise Ameti kirjalik nõusolek ei ole vajalik |
11 | Heakorrastatava objekti kirjeldus ja fotod | |
12 | Toetusega kavandatava tegevuse projekt või projektjoonis |
Kuidas dokumente täita
Toetuse saamiseks vajalike dokumentide kogumist on soovitav alustada pakkumiskutsete laialisaatmisest. Kui hinnapakkumised on olemas, siis tuleb neist üks välja valida.
Hinnapakkumised
Hinnapakkumise jaoks on vaja saata pakkujale (seadmete puhul müüjale ja ehitiste puhul ehitajale) vormikohane pakkumiskutse.Taotleja juhtorgani liikmed ei tohi olla parima hinnapakkumise esitanud isiku juhtorgani liikmed või aktsionärid või osanikud.
Kui korteriühistu on otsustanud, millistele tingimustele tulevane objekt peab vastama, siis tuleb need tingimused pakkumiskutse lisasse ehk tehnilisse spetsifikatsiooni kirja panna ja pakkujatele saata. Tehniline spetsifikatsioon tuleb koostada selliselt, et kõigile pakkumiskutse saanud hankijatele oleks loodud võrdsed võimalused ning neil oleks võimalus ka sisuliselt vastata.
Hinnapakkumised peavad olema võrreldavad.
Hinnapakkumise saamine võib võtta mõnest päevast mõne nädalani. Soovitav on üle kontrollida, kas hinnapakkumine vastab kõikidele pakkumiskutses esitatud nõudmistele.
Vaja on väljastada vähemalt kolm pakkumiskutset ja tagasi saada
kolme erineva pakkuja hinnapakkumised.
Kui hinnapakkumised on kätte saadud, siis tuleb kanda vähemalt kolme hinnapakkumise andmed hinnapakkumiste võrdlustabelisse (hinnapakkumiste võrdlustabel on esitatud lisas 4). Pakkumistest tuleb valida sobivaim, mis ei pea olema sugugi kõige odavam, kuid oma valikut tuleb objektiivselt ja veenvalt põhjendada, sest väljavalitud pakkumine ei tohi olla teistega võrreldes põhjendamatult kõrge. Koopiad objekti hinnapakkumistest (millest üks on väljavalitud hinnapakkumine) ja hinnapakkumistele vastavatest pakkumiskutsetest tuleb esitada taotluse koosseisus linnaosavalitsusele, originaalid peavad olema korteriühistus, kus neid saab vajadusel kontrollida.
Taotluse koostamine
Taotluse vormi saab linnaosavalitsusest või internetist, selle võib täita käsitsi või kasutada elektroonilist versiooni ning täita arvutis.
Enne taotluse täitmist loe kindlasti läbi avalduse lõpus olevad märkused. Täida taotlus TRÜKITÄHTEDEGA ja ridadele, kuhu ei pea midagi kirjutama, märgi sümbol “X”. Summad kirjutada taotluses TÄISEURODES.
Indikaatorilehe täitmisel pane tähele:
Lehel olevad küsimused käivad taotluse kohta.
Vastates küsimustele, pead valima ühe vastusevariandi. Vasta kõigile küsimustele! Kui taotletav objekt ei mõjuta küsitavat näitajat, siis vali neutraalne vastusevariant.
Taotluse esitamine
Toetuse saamiseks vajalik allkirjastatud taotlus koos taotluse koosseisus olevate dokumentidega tuleb esitada asukohajärgsesse linnaosavalitsusse kahes eksemplaris (originaal ja koopia).
Enne dokumentide esitamist tuleb üle kontrollida, et kõigil dokumentidel oleksid
õiged kuupäevad ja allkirjad ning et dokumendid oleksid esitamise hetkel kehtivad
ning projekti nimetus on kõikides nõutavates dokumentides sama.
Kõigil esitatud dokumentidel peavad olema kirjas korteriühistu õiged registreerimisnumbrid, esindajate andmed jm. Samuti tuleb jälgida, et samad numbrid ühtiksid taotluses ja hinnapakkumistes kirjas olevate numbritega.
Linnaosavalitsus teatab toetuse taotluste esitamise tähtaja ning infotelefoni taotluse ettevalmistamise nõustamiseks linnaosa koduleheküljel, ajalehes või muudes ametlikes väljaannetes.
Taotlusdokumentide esitajal tuleb kaasa võtta isikutunnistus või muu isikut tõendav dokument. Juhul, kui dokumendid toob linnaosavalitsusse taotleja esindaja, tuleb tal koos isikut tõendava dokumendiga esitada ka volikiri. Ka siis, kui korteriühistu esindaja ei ole kantud registrikaardile, tuleb tal esitada volikiri.
Taotluse kättesaamisel kontrollitakse taotluse esitamisel nõutavate dokumentide olemasolu ning taotlejale tagastatakse registreerimismärkega koopia tema kaaskirjast.
Kulutuste tegemist võib alustada alles pärast taotluse esitamist, kuid arvestama
peab sellega, et enne heakskiitva otsuse saamist teeb korteriühistu kulutused omal vastutusel.
Taotluse läbivaatamine
“Hoovid korda” toetuse taotluse läbivaatamine ja otsuse tegemine võib kesta kuni 40 tööpäeva, arvates taotluse esitamise tähtaja möödumisest.
Linnaosavanema haldusaktiga moodustatud hindamiskomisjon koostab nõuetele vastavate taotluste paremusjärjestuse ja vormikohase ettepaneku, mille linnaosavanem kinnitab oma haldusaktiga. Linnaosavanem edastab kinnitatud paremusjärjestuse Tallinna Kommunaalametile, kes korraldab taotluse rahuldamise või rahuldamata jätmise otsuse koopia saatmise, arvestades taotluste paremusjärjestust ja rahaliste vahendite olemasolu.
Taotluse läbivaatamine ja hindamine linnaosavalitsuses
Taotluste ja taotlejate nõuetele vastavust kontrollitakse linnaosavalitsuses vastava 3-5 liikmelise hindamiskomisjoni poolt. Esmalt kontrollitakse, kas taotleja poolt esitatud andmed on tõesed. Kui taotluses või muudes esitatud dokumentides on ilmseid ebatäpsusi, saadetakse järelepärimine kas asjaomasele asutusele või taotlejale ning määratakse tähtaeg puuduste kõrvaldamiseks.
Linnaosavalitsuse hindamiskomisjoni iga komisjoniliige hindab iga vastavaks tunnistatud taotlust individuaalselt ja maksimaalselt on võimalik saada igalt komisjoniliikmelt kuni 100 hindepunkti. Kõik saadud punktid liidetakse kokku ning saadud summade alusel moodustatakse paremusjärjestus. Võrdse hindepunktide summa saanud taotluste koht paremusjärjestuses otsustatakse komisjoni liikmete hääletuse tulemuste alusel. Komisjoni otsus võetakse vastu poolthäälteenamusega.
Hindamiskomisjoni koosoleku tulemuste põhjal koostatakse vormikohane komisjoni ettepanek linnaosavanemale kinnitamiseks. Pärast seda kui linnaosavanem on komisjoni ettepaneku kinnitanud oma haldusaktiga, edastatakse komisjoni ettepanek koos hindamislehtedega ja hinnavõrdlustabeliga Tallinna Kommunaalametile.
Lõppotsuse tegemine
Tallinna Kommunaalameti juhataja teeb oma haldusaktiga taotluse rahuldamise või rahuldamata jätmise otsuse taotluste paremusjärjestuse alusel arvestades Tallinna linna eelarves selleks ettenähtud sihtotstarbeliste tegevuskulude eelarvelist summat.
Positiivne vastus
Juhul, kui otsus on positiivne, saadetakse korteriühistule taotluse rahuldamise otsuse koopia, Kommunaalameti juhataja poolt allakirjutatud kinnituskiri kahes eksemplaris ja kuludeklaratsiooni vorm posti teel 5 tööpäeva jooksul arvates otsuse tegemisest.
Üks kinnituskirja originaaleksemplar tuleb korteriühistu esindajal allkirjastada ja Kommunaalametile tagasi saata, koopia allkirjastatud kinnituskirjast tuleb saata linnaosavalitsusele ning teine originaaleksemplar jäetakse korteriühistule – nii annab korteriühistu oma nõusoleku, et võtab vastu määratud toetuse koos kõigi sellest tulenevate õiguste ja kohustustega.
Ära ei tohi unustada kinnituskirjale allkirjastamise kuupäeva märkimist! Juhul, kui korteriühistu kirja õigeaegselt ei tagasta, loetakse see toetusest loobumiseks.
Allkirjastatud kinnituskirja peab Kommunaalametisse tagastama
15 kalendripäeva jooksul alates selle kättesaamise kuupäevast.
Kinnituskirja tagasisaatmisega kinnitab taotleja, et on nõus toetust vastu võtma, alustama kavandatud töödega, täitma toetuse saamiseks esitatud nõudeid, tagama objekti korrashoiu, säilimise ja sihtotstarbelise kasutamise vähemalt 7 aasta jooksul objekti ülandmis-vastuvõtmoise akti allkirjastamisest ning objekti korrashoiu, kui see on samal otsatrbel kasutusel ka pärast 7 aasta möödumist. Juhul kui objekti on kasutatud mittesihipäraselt, maksma saadud raha Tallinna Kommunaalameti nõudmisel tagasi. Toetuse saaja lubab linnaosavalitsusel teostada järelevalvet toetuse sihipärase kasutamise üle.
Negatiivne vastus
Linnaosa valitsus saadab taotlejale taotluse rahuldamata jätmise otsuse koopia 3 tööpäeva jooksul posti teel või elektrooniliselt, arvates otsuse tegemisest.
Tööde teostamine
“Hoovid korda” toetuse positiivse otsuse korral sõlmib korteriühistu vajadusel kahe- või kolmepoolse lepingu töövõtja ja linnaosavalitsuse vahel tööde teostamiseks.
Tööde teostamisega ei tohi alustada ja kulutuste tegemist tõendavad dokumendid ei või olla väljastatud varem, kui taotluse esitamisele vahetult järgneval päeval. Taotluse esitamisega ei ole veel garanteeritud toetuse saamine, seega on kuni kinnituskirja saamiseni kulutuste tegemine omavastutusel.
Teostatud töö kontrollimine
Enne toetuse väljamaksmist kontrollitakse objekti vastavust taotlusele kohapeal ning seda, kas on tegemist toetuse kasutamisega selleks, mille jaoks seda küsiti. Kontrollimine viiakse läbi pärast seda, kui korrektsed kulutusi tõendavad dokumendid on linnaosavalitsusse esitatud.
Linnaosavalitsuse järelevalve teostaja kontrollib kulutusi tõendavate dokumentide õigsust ning koostab järelevalvetoimingu tulemuste kohta kontrollakti, mille allkirjastavad järelevalve teostaja ja taotleja. Järelevalve teostajal on õigus teha toetuse saajale järelevalve käigus avastatud puuduse kõrvaldamiseks ettekirjutus.
Kommunaalamet kontrollib enne toetuse väljamaksmist toetuse saaja esitatud taotluses kavandatud tegevuste eest täielikku või osadena tasumist tõendavat kuludeklaratsiooni ja sellele lisatud dokumente.
Toetuse väljamaksmine
Kui teostatud töö kontrolli tulemus on positiivne, maksab Tallinna Kommunaalamet toetuse korteriühistule välja linnaosavalitsuse poolt kinnitatud kuludeklaratsiooni, töövõtja arve/arvete ja akti/aktide alusel.
Nõuetekohaste kulutuste teostamist tõendavate dokumentide esitamisest
kuni väljamakse tegemiseni võib minna aega kuni 1 kuu.
Pärast väljamakse tegemist taotluste toimikud arhiveeritakse ja säilitatakse linnaosavalitsuses vähemalt 7 aastat. Toetuse saaja peab säilitama toetuse taotlemise ja projekti teostamisega seotud dokumente 7 aastat.
BLANKETID
Korteriühistule
KONTAKT
Toetuse taotlus koos nõutavate dokumentidega tuleb esitada asukohajärgsesse linnaosavalitsusse:
- Haabersti Linnaosa Valitsus, linnamajanduse osakonna juhataja, Marianna Otsa, Marianna.Otsa@tallinnlv.ee – 640 4811
- Tallinna Kesklinna Valitsus, linnakeskkonna osakonna peaspetsialist, Külly Annus, Kylly.Annus@tallinnlv.ee 645 7251
- Kristiine Linnaosa Valitsus, vanemspetsialist, Marju Korts, Marju.Korts@tallinnlv.ee – 645 7125
- Lasnamäe Linnaosa Valitsus, linnamajanduse osakonna juhataja asetäitja, Diana.Buchmann@tallinnlv.ee – 645 7782
- Mustamäe Linnaosa Valitsus, linnamajanduse osakonna peaspetsialist, Urmas.Kopp@tallinnlv.ee – 645 7526
- Nõmme Linnaosa Valitsus, linnavara osakonna peaspetsialist, Mart.Miidu@tallinnlv.ee – 645 7310
- Pirita Linnaosa Valitsus, linnamajanduse osakonna peaspetsialist, Merike.Kalam@tallinnlv.ee – 645 7610
- Põhja-Tallinna Valitsus, linnamajanduse osakonna juhataja asetäitja, enel.valli@tallinnlv.ee – 645 7017
Linnaosavalitsuste poolt heakskiidetud dokumentatsiooni vaatab läbi Tallinna Kommunaalameti arengu ja finantsjuhtimise osakonna peaspetsialist, Riina Libe – Riina.Libe@tallinnlv.ee – 640 4649
Täiendava informatsiooni saamiseks tuleb pöörduda oma linnaosa valitsuse või Tallinna Kommunaalameti poole.